تور ازمیر
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور ازمير بعد از استانبول و آنکارا سومين شهر مهم ترکيه شناخته مي شود و حدود 4 هزار نفر جمعيت در آن سکونت دارند. اين شهر درست در ساحل زيباي درياي اژه قرار گرفته است و يکي از محبوب ترين و پرطرفدارترين جاذبه هاي ترکيه به حساب مي آيد. شهر زيباي ازمير مناطق گردشگري و تاريخي متنوعي دارد و منطقه کوناک تاريخ اين شهر را به تصوير مي کشد.

همچنين اين شهر دومين بندر بزرگ بعد از استانبول نيز ميباشد و شايد شهرت شهر ازمير به اندازه ديگر شهرهاي ترکيه نباشد؛ ولي اين را هم بايد بدانيد که اين شهر دوست داشتني، مکاني ايده آل و مناسب هم براي آرامش و هم براي زندگي در اين کشور بشمار يم رود. ازمير شهري به دور از هياهو و دوندگي هاي روزانه، شهري پر از آرامش و شهري براي زندگي که هر کس به دنبالش است.

ازمير به معناي واقعي، نگين درياي اژه نامبرده مي شود و به دليل قرار گرفتن در موقعيتي خاصي که ارد، همواره طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است. 

تور ازمير

اين شهر توريستي ترکيه شهري جذاب و ديدني براي گذراندن سفري خاطره انگيز و به يادماندني است. وجود سواحل ماسه اي، آثار تاريخي، آب هاي معدني، شهرهاي باستاني، درختان نخل و کافه ها، همه و همه از اينجا شهري منحصر به فرد و شگفت انگيز ساخته که گردشگران زيادي را با تور مسافرتي ازمير به خود جذب مي کند.

آژانس نامي گشت در اين مطلب سعي کرده است اطلاعات کامل و مهمي از اين شهر در اختيارتان بگذارد تا بتوانيد سفري ايده آل و به يادماندني را تجربه کنيد، همراه ما باشيد.

نقشه گردشگري تور ازمير

 

نقشه مترو ازمير

مدارک لازم براي سفر به ازمير

 

طبق قوانين ترکيه، ايرانيان براي سفر به ازمير و اقامت تا 90 روز نياز به اخذ ويزا توريستي ندارند و تنها با گذرنامه خود مي توانند با تور ازمير سفر کنند ونيازي به مدارک خاصي نيست.

اما در صورت تمايل به ادامه اقامت خود در اين کشور لازم است براي دريافت ويزاي مورد نظرتان اقدام نماييد. البته مدارک لازم براي سفر به ازمير ترکيه در کرونا کمي متفاوت است که در ادامه به آن مي پردازيم.

شرايط کنوني ورود به کشور ازمير ترکيه در شرايط بيماري کرونا

 

ترکيه براي کنترل امنيت و سلامت کشورش، مجموعه ‌اي از دستورالعمل ‌ها و محدوديت ‌ها را در نظر گرفته که شرط ورود مسافر به اين کشور مي باشد. بر اساس آخرين بخش ‌نامه اعلام شده در ژانويه 2021 ميلادي تمام مسافريني که قصد دارند وارد ترکيه شوند، بايد 2 مدرک را ارائه دهند.

اول نتيجه آزمايش PCR که مشخص مي ‌کند فرد مبتلا به ويروس کرونا نيست و دوم فرم اطلاعات کامل مسافر که اين فرم اطلاعات کامل مسافر قبل از ورود به ترکيه پر مي شود و شامل اطلاعات هويتي و آدرس فرد در ازمير ترکيه مي باشد.

در ادامه نتيجه آزمايش PCR را بايد در فرودگاه مبدا و قبل از سفر انجام و ارائه دهيد؛ در غير اين صورت مسافر اجازه سوار شدن به هواپيما به مقصد ازمير را نخواهد داشت. از زمان آزمايش، نبايد بيشتر از 72 ساعت گذشته باشد و کودکان زير 6 سال نيازي به انجام تست ندارند؛ در نتيجه آزمايش بايد به زبان انگليسي، روي سربرگ آزمايشگاه و داراي مهر معتبر باشد. 

 

شرايط کنوني ورود به کشور ازمير ترکيه در شرايط بيماري کرونا

در نهايت شما بعد از ورود به ترکيه، معاينه خواهيد شد تا تب يا ساير علائم کرونا را نداشته باشيد. مسافريني که علائم دارند به يکي از مراکز درماني انتخاب شده يا مرکزي که خودشان ترجيح مي ‌دهند، انتقال داده مي شوند.

همچنين قرنطينه شدن مسافران معمولا اتفاق نمي‌ افتد مگر اينکه به يکي از کشورهاي دانمارک، انگليس، آفريقاي جنوبي و برزيل سفر کرده باشند؛ در اين صورت بايد 14 روز در قرنطينه باشند.

تور مسافرتي به ازمير

 

در يک جمله اگر بخواهيم تور سفر به ازمير را توصيف کنيم بايد بشما بگوييم که اين شهر توريستي و بسيار زيبا همه چيز را با هم دارد. آثار باستاني کهن، سواحل بکر و زيبا، آب و هواي معتدل مديترانه ‌اي، باغ هاي زيتون و جنگل‌ هاي کاج و از همه مهم ‌تر بهترين مراکز خريد و بهترين دوخت لباس و کلي جاذبه هاي تفريحي و تاريخي همه و همه را يکجا در شهر جذاب ازمير ميتوانيد ببينيد.

اگر برنامه ريزي براي تور ازمير را داريد با ما همراه باشيد تا با شرايط بسيار مناسب براي تور ازمير مسافرتي ايده آل و به يادماندني را براي خود رقم بزنيد. در خصوص قيمت تور سفر به ازمير بايد بدانيد که آژانس مسافرتي نامي گشت با ارائه ليستي از انواع تورهاي ازمير قيمت ‎هاي متفاوتي در اختيار شما قرار مي دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترين پکيج تور ازمير را انتخاب کنيد.

 

تور مسافرتي ازمير

تور ازمير هوايي

 

منظور از تور ازمير هوايي اين است که شما با استفاده از بليط هواپيما راهي اين شهر جذاب مي شويد و همچنين اگر با تورهاي مسافرتي ازمير همراه شده باشيد، مي دانيد که خدمات تور مسافرتي هوايي به صورت يک بسته يا پکيج شامل خدمات گوناگوني چون رزرو بليط هواپيما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعريف مي شود و برنامه ريزي هاي مختلف و لذت بخشي براي ارائه بهترين ها به مسافران وجود دارد.

در حال حاضر پرواز ازمير، به جز تهران از شهرهاي بزرگ ايران هم برگزار مي‌ شود. اين پروازها در روزهاي مختلف هفته و توسط چند ايرلاين ايراني (ماهان، ايران اير و آسمان) و چند ايرلاين عماني (ترکيش، اطلس گلوبال و امارات) برگزار مي ‌شوند.

در نهايت ما در آژانس هواپيمايي نامي گشت سعي کرده ايم با تعريف بسته هاي مسافرتي مختلف، ميزباني فوق العاده در سفر با تور تفريحي ازمير شما در اين روزهاي به يادماندني در اين مقصد باشيم.

نکته: در حال حاضر امکان پرواز از تهران – اصفهان ( در فصول پر مسافر ) – مشهد ( در فصول پر مسافر ) و شيراز ( در فصول پر مسافر ) با پروازهاي مستقيم به ازمير وجود دارد.

 

تور هواي ازمير

 

تور زميني ازمير

 

در ايامي از سال مثلا فصول پرگردشگر يا هاي سيزن ترکيه که تعداد مسافران زياد است، تور زميني ازمير هم برگزار مي شود. اين نوع از تورها براي مسافراني که مي خواهند سفري ارزان تر و مقرون به صرفه تري را داشته باشند و با سفر گروهي و مسافت آن مشکلي ندارند پيشنهاد مي شود. معمولا اين نوع از تور ازمير زميني با قطار و يا اتوبوس ارائه مي شود. در آخر تور زميني ازمير از تهران و تور زميني ازمير از تبريز نيز برگزار ميشود.


اطلاعات پروازهاي ازمير

 

فرودگاه بين المللي عدنان مندرس يا فرودگاه ازمير در فاصله ي 18 کيلومتري مرکز شهر ازمير قرار گرفته است. پروازهاي ازمير تهران در اين فرودگاه به زمين مينشينند، طول مدت پرواز ازمير بسته به ميزان باد و شرايط جوي غير قابل پيش بيني به طور ميانگين نزديک به سه ساعت است.

اکثر ايرلاين ها پرواز مستقيم تهران ازمير ندارند و يک توقف در فرودگاه هاي ديگر ترکيه از جمله: سبيها و يا آتا ترک دارند. شما عزيزان اين امکان را داريد که از ايرلاين هايي نظير ترکيش، اطلس جت، پگاسوس و بسياري ديگر از ايرلاين هاي معتبر براي يافتن پرواز ارزان به ازمير استفاده نماييد.

شما در بالاي همين صفحه طيف متنوعي از ليست پروازهاي ازمير به تهران و همچنين پروازهاي تبريز ازمير، پروازهاي ازمير به استانبول و... را مي توانيد مشاهده کنيد.

 

مدت زمان پرواز تهران به ازمير

 

مسافت پروازي ازمير و استانبول 342 کيلومتر (213 مايل) است. مدت پرواز از تهران ازمير 3 ساعت و 10 دقيقه مي باشد؛ اما مدت زمان پرواز ازمير از تهران با توجه به شرايطي مانند نوع مسيرها، تعداد توقف‌ ها و شرايط جوي ممکن است تغيير نمايد.

 

آيا پرواز مستقيم تهران به ازمير وجود دارد؟

 

بله، از جمله ايرلاين هايي که در حال حاضر مسير هوايي تهران به ازمير ترکيه را مستقيم پوشش مي دهند، " ايرلاين ترکي اطلس جت " يا همان " اطلس گلوبال جت " مي باشد.

با توجه به خدمات خاص اين ايرلاين ترکي، بسيار از افراد ترجيح ميدهند که از اين ايرلاين استفاده کنند.

از ديگر ايرلاين هايي که در حال حاضر مسير هوايي تهران (فرودگاه امام خميني ره) به ازمير(فرودگاه عدنان مندرس ازمير) را پوشش ميدهند، " ايرلاين قشم اير " است که اگر قصد خريد بليط هواپيما تهران به ازمير ايرلاين قشم اير را داريد .

بعد از جستجوي اين مسير، مي توانيد در قسمت جزئيات پرواز نام و نشان ايرلاين قشم اير را مشاهده کنيد و مهتر اينکه از جمله ويژگي هاي پرواز ازمير قشم اير در اين مسير قيمت پايين آن مي باشد.

 

چه پروازهاي به ازمير ميروند؟

 

شما با خريد تور ازمير مي ‌توانيد با پرواز‌هاي ترک مثل اطلس جلت و سان اکسپرس به فرودگاه ازمير برسيد. معمولا پرواز‌هاي ترک در اين مسير صبح زود پرواز دارند و از ايرلاين هاي ايراني پرواز قشم اير به ازمير مي‌ رود که معمولا ساعت 12 شب رفت و ساعت 3 بامداد پرواز برگشت آن مي باشد.

در ضمن تور ازمير به صورت پکيج توري يک هفته‌ اي بسته مي شود؛ يعني پروازي که روز چهارشنبه به ازمير مي ‌رود چهارشنبه هفته بعد باز ميگردد.

 

تور زميني ازمير

بليط لحظه آخري ازمير

 

توجه داشته باشيد که در صفحه نتايج جستجو نامي گشت اگر بليط لحظه آخري تهران ازمير موجود باشد براي شما در کنار ساير پروازهاي تهران ازمير به نمايش درخواهد آمد.

شما در اين صورت اين امکان را داريد با مقايسه قيمت بليط لحظه آخري ازمير با قيمت بليط سيستمي ازمير بليط خود را انتخاب و خريداري نماييد.

چون مواردي نيز پيش مي ‌آيد که قيمت بليط لحظه آخري از قيمت بليط سيستمي بيشتر مي شود. در بالاي همين صفحه طيف وسيع و متنوعي از قيمت بليط لحظه آخري تهران ازمير براي شما هست که با مقايسه قيمت‌ بليط‌ هاي لحظه آخري ازمير بتوانيد بهترين تور و بليط هواپيما ازمير از تهران و ديگر شهرستان ها رزرو نماييد.

مجموعه مسافرتي نامي گشت خريد ارزانترين بليط لحظه آخري تهران ازمير را براي شما ميسر مي سازد.

 

قيمت پروازهاي ازمير

 

قيمت پروازهاي ازمير با توجه به ماه ‌هاي مختلف سال متغير است. بنابراين پيشنهاد ما به شما اين است که پروازهاي فرست کلاس و بيزينس کلاس تهران ازمير را از قبل خريداري کنيد.

همچنين خريد پروازهاي اکونومي کلاس را به تعويق نيندازيد و بليط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خريدارينماييد. معمولا ارزانترين ماه براي خريد بليط هواپيما ازمير ماه ژانويه (اواسط دي تا اوايل بهمن) مي باشد.

منبع : تور ازمير




:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: